بازاريابي

تفكر بازاريابي سيستمي در كيا:

بخش بازاريابي كيا بر اين اساس است كه نيازها ، خواسته ها و ارزش هاي مشتريان را تعيين نمايد و سازمان را براي برآورده كردن آن خواسته ها به گونه اي موثرتر و مفيدتر از ساير رقبا سازماندهي كند.

بر اين اساس هدف ما تطبيق دادن توليداتمان با خواسته هاي مشتريان (كه صاحبان اصلي شركت هستند) مي باشد.

در اين راستا دو بعد اصلي ذكر شده در ذيل را سرلوحه كارمان قرار داده ايم:

  1. شناسايي نيازهاي مطلوب مشتريان پيش از توليد
  2. گردآوري تيمي از كارشناسان توليد ، بازاريابي و مشاوره كه در كار خود خبره هستند براي پاسخ به نيازهاي شناسايي شده مشتريان.
 
با توجه به اينكه  مشتري  راضي هدف اصلي مجموعه كيا است پس كليه كاركنان در امر شناسايي نيازهاي مشتريان به كار گرفته شده اند.

ما كيفيت گرايي را سرلوحه كارهاي خود قرارداده و كيفيت را مساوي با رضايت مشتري مي دانيم و براي كسب اين مهم ، استانداردها را 100% رعايت ميكند.

  تبليغات :
شركت كيا تبليغات به معناي واقعي كلمه را بسيار محدود كرده است و ايمان دارد كه پيام آوران اصلي هر كالا مصرف كنندگان راضي مي باشند بر اين اساس به جاي استخدام ويزيتور و فروشنده تعدادي نيروي مشاور كه دلسوزانه به مشتريان مشاوره مي دهند را جذب كرده است. با ايمان راسخ ميگوييم :

اعتمادتان را به ما بسپاريد  تبليغاتمان را به خودتان ميسپاريم
 
خدمات پس از فروش  :

كيا افتخار دارد كه 90% مشتريانش مجددا براي خريد به اين مجموعه مراجعه مي كنند و اين  نشانه اي از رضايت از تمامي تعهدات و گفته هاي ماست. چون در انجام تمامي تعهداتمان هيچ شرط يا شروطي نداريم.

مالي و حسابداري

كيا در راستاي كاهش قيمت تمام شده توليدات با كيفيت خود  دو رويه مناسب را در پيش گرفته است.
 
    1. در رابطه با پروفيل هاي وارداتي :
سعي كرده است نمايندگي انحصاري پروفيل با كيفيتي مانند : Erplast  تركيه را بگيرد . در اين روش به طور مستقيم متريال مورد نظر خود را از كارخانه بالا دستي خود ميگيرد  در صورتي كه اگر از نمايندگي ها متريال مورد نيازش را تامين كند بايد مبلغي را به دلالان بپردازد و همين امر قيمت تمام شده توليدات را بالا ميبرد.
   
    1. در رابطه با پروفيل هاي توليد داخل :
امروزه مديران بازاريابي تخمين ميزنند كه  نزديك 40% بهايي كه براي به دست آوردن يك كالا پرداخت مي كنيم بابت تبليغات و بازاريابي آ ن است. كيا همين امر را در نظر گرفته تا بتواند بر پروفيل هايي تمركز كند كه هزينه هاي تبليغات معقول و از طرفي كيفيت خوب دارند و مشاوران شركت از بين پروفيلهاي grad B   پروفيل Fensterhaus  را پيشنهاد ميدهند.

توليد

كارخانه ما در جاجرود يعني 30 كيلومتري شمال شرق تهران قرار دارد و همين نزديكي به پايتخت خود يك مزيت هم براي شركت هم براي مشتريان است.

وجود دستگاههاي پيشرفته و به روز دنيا در كارخانه و همچنين كارشناسان و تكنسين هاي با تجربه اين امكان را مي دهند كه توليداتي با كيفيت و مطابق با استانداردهاي فني و مهندسي را به مشتريان عرضه كنيم.

به جرات مي توان گفت توليدات كيا ظرافت و كيفيت بي نظير دارند.