مشتريان بايد بدانند

اين روزها دلايل مختلف خريد مطلوب امري بسيار سخت است. به طور كلي اقتصاد دانان معتقد اند كه هر قدر يك كالا هزينه پولي بالاتري بطلبد مشتري كارشناسانه تر به مقوله خريد مي پردازد .

كالا مجموعه اي از ارزشهاست كه بصورت يك بسته به مشتري ارايه مي شود. (كالاي اصلي ، بسته بندي ، خدمات پس از فروش ، برخورد فروشنده با خريدار ،‌ضمانت نامه و ...)

متاسفانه در كشور ما هر قدر هزينه خريد يك كالا بالاتر مي شود خريدار حساسيت بيشتري نسبت به قيمت كالا نشان مي دهد و ديگر به اصل توازن  (قيمت = كيفيت .كميت) را در نظر نمي گيرد.

در چنين وضعيتي توليد كننده هم به دنبال جذب مشتري بيشتر  از كيفيت توليداتش مي كاهد تا بتواند محصول را با قيمت پايين كه خواسته اصلي مشتريان است بفروشد.

نتيجه :
بهتر است بدانيم  كه هيچ ارزاني بي دليل نيست.

متاسفانه اين روزها در صنعت درب و پنجره به خصوص  UPVC انواع پروفيلهاي بي كيفيت داخلي و خارجي در بازار كشورمان ديده مي شود .

پروفيل هايي كه نه استحكام مناسب دارند و نه مناسب شرايط اقليمي و آب و هوايي ايران هستند.

همين امر باعث بروز مشكلاتي از قبيل : تغيير رنگ پروفيل ، شكستگي و تغيير حالت و شكل پنجره از حال عادي.

در مواردي هم توليدكننده ظواهر كار را خوب نشان مي دهد (مـثلا از پروفيل هاي باكيفيت استفاده مي كند) ولي در پس كار هيچ استانداردي را رعايت نمي كند ( مثلا: گالوانيزه هاي ضعيف استفاده مي كند يا حتي در موارد از گالوانيزه استفاده نمي كند)

*راهكاري كه  براي اطمينان از وجود گالوانيزه در داخل قاب پنجره UPVC ارايه ميدهيم. استفاده از آهنربا است.

موارد تاثيرگذار بر قيمت درب و پنجره :

  1. پروفيل
  2. شيشه
  3. يراق آلات
  4. ورق گالوانيزه
  5. كيفيت توليد و ساخت
  6. كيفيت و دقت در نصب
  7. ضمانت نامه
  8. خدمات پس از فروش و در دسترس بودن شركت براي مشتريان